El Primer diumenge de festes, en directe a La Xarxa

0
730

elmoncasteller.cat oferirà l’streaming de la diada 

A partir de les 12h del migdia d’aquest diumenge els amanats del fet casteller tenen una cita en majúscules a la Plaça de la Font de Tarragona. Arriba la diada del primer diumenge de feste i una vegada més hi serà La Xarxa per retransmetre en directe l’evolució d’una de les grans diades del calendari casteller. Hi actuaran les dues colles de gamma extra tarragonines, a més dels Castellers de Vilafranca i la Colla Vella dels Xiquets de Valls. A banda de les televisions locals adherides, la jornada també es podrà seguir a través del canal 159 de Movistar+. Com sempre, la diada estarà conduida per Carles Cortés, amb els comentaris de Quico Domènech i Biel Duran i Anna Vallhonesta a peu de plaça.

La Xarxa també viurà en directe a les ràdios locals els castells del proper diumenge, amb l’equip dirigit per Pep Ribes, els comentaris d’Àlex Alonso i amb Ernest Gili a peu de plaça.

Article anteriorEls Minyons volen convertir Barcelona en plaça de 10
Article següentLa plaça de la Font, a punt per un Primer Diumenge que promet més que mai
Josep Torreño
Casteller des del 1991, em vaig vincular als mitjans el 1995, on vaig copresentar el programa 'Al so de la gralla" de Ràdio Vilafranca. Del 1997 al 2001 vaig conduir espais i retransmissions castelleres a la Cadena SER Penedès-Garraf. El 1999 vaig presentar la temporada del programa de 'Va de Castells" a Vilafranca Televisió. Del 2013 al 2017 vaig copresentar el 'Va de Castells' a Ràdio Vilafranca. Actualment continuo vinculat participant en tertúlies i retransmissions castelleres de l'emissora municipal de Vilafranca i al programa "Gamma Extra". També sóc tertulià al programa "3 Rondes" de Catalunya Ràdio. He col·laborat en mitjans escrits, i el 2014 com a comentarista en retransmissions en directe La Xarxa de Televisió Local. Des del 2015 sóc el responsable del digital elMonCasteller.cat.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.