Impressionants fotografies del primer pde8fm descarregat de la Jove

0
993

Josep Torreño

El fotògraf Emilio Barruz va immortalitzar amb la seva càmera un dels millors moments viscuts en la història de la Colla Jove Xiquets de Tarragona quan el passat dissabte al Catllar quan van completar el seu primer pde8fm.
Situat al terrat de l’Ajuntament, el fotògraf reusenc afincat a Tarragona, va col·locar-se just davant del pilar per capturar una seqüència imponent. Aquest és el resultat:

Pàgina web de l’autor: emiliobarruz.com
Pàgina de fotografies d’Emilio Barruz a Facebook.

Segueix elMonCasteller.cat i viu tota l’actualitat castellera al moment.
Article anteriorVa de Castells | Sant Magí, el Catllar, l’Arboç…
Article següentCordó per Sant Fèlix
Josep Torreño
Casteller des del 1991, em vaig vincular als mitjans el 1995, on vaig copresentar el programa 'Al so de la gralla" de Ràdio Vilafranca. Del 1997 al 2001 vaig conduir espais i retransmissions castelleres a la Cadena SER Penedès-Garraf. El 1999 vaig presentar la temporada del programa de 'Va de Castells" a Vilafranca Televisió. Del 2013 al 2017 vaig copresentar el 'Va de Castells' a Ràdio Vilafranca. Actualment continuo vinculat participant en tertúlies i retransmissions castelleres de l'emissora municipal de Vilafranca i al programa "Gamma Extra". També sóc tertulià al programa "3 Rondes" de Catalunya Ràdio. He col·laborat en mitjans escrits, i el 2014 com a comentarista en retransmissions en directe La Xarxa de Televisió Local. Des del 2015 sóc el responsable del digital elMonCasteller.cat.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.