El sorteig per l’ordre de l’actuació de la Diada de Sant Joan, celebrat aquest diumenge a la Plaça Pere Català i Roca del Museu Casteller, es va decantar per la Colla Vella dels Xiquets de Valls. Els rosats van escollir obrir la Diada que se celebrarà el pròxim dilluns, 24 de juny al migdia, i per tant, la Colla Joves Xiquets de Valls tancarà les rondes.
L’acte també va acollir el nomenament del periodista Xavier Graset com a nou ambaixador dels Xiquets de Valls, que va oficiar el sorteig, i els pilars de 5 de les dues formacions van culminar l’acte.
Setmana d’assajos a Valls
El passat dissabte a la tarda les dues colles van convocar-se als respectius locals per celebrar un assaig especial de cara a la cita, i els assajos tindran continuïtat aquesta setmana -dimecres i divendres al vespre-. Diumenge actuaran durant la Nit de Completes i l’endemà dilluns al migdia tornaran a citar-se a la plaça del Blat per donar el tret de sortirada a les grans diades vallenques, amb opcions d’estrenar la gamma extra a banda i banda de la plaça del bressol casteller.