Els Minyons de Terrassa presenten la campanya #SomLaColla

Els Minyons de Terrassa han presentat aquest matí la nova campanya #SomlaColla que pretèn aconseguir diversos objectius: donar a conèixer la marca amb una nova imatge però que mantingui l’essència l’escència del que són, aconseguint més identificació i mobilització. Posar en valor la participació àmplia donant importancia als que fan pinya des de sota, ampliar el recolzament i la participació de persones i institucions col·laboratives, i que el concepte creatiu sigui declinable i coherent per tal que pugui perdurar en el temps i permeti construir una marca sòlida i única.

“Minyonitzar” Terrassa

 

La campanya va dirigida a tota la gent de Terrassa que valora la seva ciutat i s’interessa per les activitats que es fan, encara que no hagin participat mai en la construcció d’un castell. I el que es volia transmetre és el què representen els Minyons, un símbol d’unió, comunitat, familia, força… un imaginari col·lectiu carregat de valors d’orgull format per gent normal fent quelcom extraordinari que fins i tot és patrimoni de la humanitat. I que a la vegada transmetés la manera de fer d’aquesta colla oberta, activa, divertida.

Amb el repte de com “minyoritzar” Terrassa i compartir l’orgull de formar part activa de la pinya més potent fora de l’àrea tradicional dels castells (Penedès,Tarragona), han llançat la campanya #SomLaColla. Un concepte que preten explicar que totes aquelles persones que senten, ploren, s’emocionen, s’esforcen i s’il·lusionen, són igual de Minyons que els que pugen al punt més alt del castell.

Àleix Satorras, director de l’agència de publicitat Evil Love, ha reconegut durant la roda de premsa que per aquest encàrrec ha conviscut amb la colla per conèixer el seu dia a dia, sobretot la vessant més social i humana. “Posar-se en un projecte així demanava asssistir als assaigs, anar a la diada de Sant Narcís a Girona, posar-se a la pinya dels seus castells i sobretot reunir-nos amb ells, tenir el feedback del que respresenten els Minyons a Terrassa, a Catalunya, al món casteller i a nivell cultural”. D’aquí van treure la conclusió que la campanya havia de dirigir-se a les persones “no és tant el castell on acaba sinó les persones que formen aquests castells, les que fan possible que participin d’alguna manera”.

Per això, els protagonistes de la campanya són diferents persones de Terrassa que, d’una manera o una altra, formen part de la màgia dels Minyons. A través d’un vídeo, amb veu en off del periodista terrassenc Xavi Coral, gràfiques per a premsa, pòsters, lones, merchandising, nou disseny del bus, i una campanya a la seva propia web i xarxes socials, els Minyons volen que tots els terrassencs se sentin més orgullosos, si cap, de pertànyer a aquesta gran ciutat en la qual el món casteller ha arribat tan lluny.

minyons
Aleix Satorras d’Evil Love amb Maria Sànchez i Cesc Poch, cap de comunicació i president dels Minyons de Terrassa durant la presentació de la campanya

Objectiu 1000 persones a Sant Fèlix i a Girona?

En paraules del seu president, Cesc Poch, ha explicat que els malves són una colla oberta tot i que “a vegades entrar en un col·lectiu gran com els Minyons i apropar-se a la pinya sembla que costa, per això volíem donar aquesta dimensió dels castells, oberts i participatius”. Poch també ha recordat la gran campanya feta per ser 600 minyons a la diada de Sant Narcís a Girona, on van acabar sent 800. Enguany volen ser encara més ambiciosos per això “aquest any que també tenim grans diades volem portar 1.000 persones per les places, per tant això requereix que tots els terrassencs i terrassenques se sentin partíceps.”

Vídeo #SomLaColla

 

   

Segueix-nos a les xarxes socials:

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here