El Vermut Casteller ja té jurat per escollir la seva etiqueta

0

El Vermut Casteller, un projecte de Vermuts Miró i que té el suport de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, se centra en buscar una etiqueta pròpia, que sorgirà d’un concurs públic. Com ja va explicar Miró, el termini per enviar els dissenys es tanca el 29 de febrer i ja han estat convidades a participar totes les escoles d’art i disseny de Catalunya. Cada persona pot presentar els dissenys que consideri oportuns sempre i quan tinguin una clara relació amb el fet casteller.

L’etiqueta guanyadora es farà pública el dia de Sant Jordi, després que un jurat format per cinc persones relacionades amb el fet casteller hagin deliberat. Aquest, estarà integrat per Xavier Gonzàlez, director del Concurs de Castells, Laura Prats, de Vermuts Miró, Guille Soler, en nom de la Coordinadora, Guillem Bargalló, director de DiariCasteller.cat i Edu Polo, dissenyador tarragoní vinculat al fet casteller.

El premi per a l’etiqueta escollida és ben especial. D’una banda rebrà 300 euros en metàl·lic, en una clara voluntat de remunerar l’esforç de creativitat, i el pes del guanyador en vermut Miró. Els dos premis s’entregaran per Sant Jordi, en un acte públic.



L’etiqueta guanyadora serà la imatge del vermut i incorporarà també el nom del seu autor o autora, així com el logotip de la marca Castells, Colles Castelleres de Catalunya, que certifica davant el consumidor que les vendes del producte de Vermuts Miró beneficien econòmicament tant a les colles com a la pròpia Coordinadora. Cal recordar que les colles podran adquirir l’ampolla de Vermut Casteller al preu de cost i vendre’l a un preu acordat, de manera que es convertirà en una font de finançament, sense tenir en compte la dimensió de cada colla. Podeu enviar les propostes a vermutcasteller@mirosalvat.com.

FER UN COMENTARI

Escriu el teu comentari
El teu nom