Jaume Montolio, nou cap de colla dels Castellers de Barcelona

|

27.01.2014 10:01h
El fins ara cap de colla, Ramon Morentin, passa a ser el nou president de l’entitat

[dropcap]E[/dropcap]n l’única candidatura presentada a l’Assemblea de la colla, el nou cap de colla és Jaume Montolio i Solè, substituint a Ramon Morentin, que ha estat cap de colla els anys 2012 i 2013. Precisament en Ramon Morentin i Giné s’incorpora en l’equip de Jaume Montolio com a president, en substitució de Manel Cornet -que passa a ser vicepresident-.

Al voltant de tots dos s’ha configurat un ampli equip de persones amb ganes de treballar a Junta, Tècnica i Comissions de Treball. El conjunt de la Colla, per tant, ha triat una línia continuista, amb molta il·lusió per consolidar i ampliar els èxits de la gran temporada que va resultar l’any passat. Cal dir, a més, que enguany la Colla celebra el seu 45è Aniversari, amb diferents activitats programades al llarg de l’any.

Publicitat

En Jaume Montolio és un veterà casteller i habitual als pisos de terços i segons. Va ser cap de colla les temporades 1994, 1995, 2000 i 2001, anys en què la Colla ha aconseguit grans progressos tècnics (primers 3 de 8, 2 de 8 amb folre o 3 de 9 amb folre descarregats). Per la seva banda, Ramon Morentin ha guiat l’entitat com a cap de colla els dos darrers anys, arribant a la
fita de descarregar recentment la millor actuació de la història de la Colla, amb l’anomenada “tripleta màgica” (5 de 8, 3 de 9 amb folre, 4 de 9 amb folre).

jaume
Jaume Montolio, nou cap de colla dels Castellers de Barcelona. (Foto: Salvador Pons)
Segueix elMonCasteller.cat i viu tota l’actualitat castellera al moment.
Publicitat