Dijous, 22 Agost 2019

El Concurs de Castells ja té imatge gràfica i merxandatge

14.05.2014
Surt a la venda el marxandatge oficial de la cita castellera, que inclou una samarreta, un mocador i una xapa

883395
La presentació de la imatge i merxandatge s’ha dut a terme aquest matí davant el monument als Castells a Tarragona (Foto ACN)

[dropcap]U[/dropcap]na fotografia de dos petits castellers xerrant a l’interior de la plaça de toros de Tarragona de 1972 protagonitza la imatge promocional del XXV Concurs de Castells, que tindrà lloc els dies 28 de setembre a Torredembarra i 4 i 5 d’octubre a Tarragona.

   

La imatge és obra de Josep Casanova Cañete i hi apareixen el Manel i l’Albert, de 4 i 5 anys respectivament, aleshores integrants de la canalla dels Bordegassos de Vilanova, en un moment de distensió de l’antic ‘burladero’ de la plaça de toros durant el transcurs del Concurs de Castells de 1972.

El cartell definitiu, el marxandatge i el desenvolupament de la imatge és obra de l’empresa tarragonina Mènsula Studio, que han afegit a la fotografia original (aportada pel nét de Casanova, David Oliete) una abstracció de la Tarraco Arena Plaça, escenari del Concurs de Castells. Aquesta imatge va ser la guanyadora entre les proposades per les diferents empreses de comunicació de la ciutat. El certamen manté el seu eslògan promocional, “L’espectacle casteller més gran del món”.

El marxandatge

Aquesta setmana també s’ha posat a la venda el marxandatge del XXV Concurs de Castells, que manté els elements de l’edició anterior: La samarreta, que té un preu de 12 euros, el mocador, que té un preu de 6,90 euros i la xapa, que es podrà adquirir per 1,5 euros.

El cartell definitiu, el marxandatge i el desenvolupament de la imatge és obra de l’empresa tarragonina Mènsula Studio, que han afegit a la fotografia original (aportada pel nét de Casanova, David Oliete) una abstracció de la Tarraco Arena Plaça, escenari del Concurs de Castells. Aquesta imatge va ser la guanyadora entre les proposades per les diferents empreses de comunicació de la ciutat. El certamen manté el seu eslògan promocional, “L’espectacle casteller més gran del món”.

El marxandatge del Concurs es pot adquirir a partir de demà dijous a la botiga El Lloro (c. Governador Gonzàlez, 18 de Tarragona) i, per primera vegada, per Internet, a través a la pàgina web www.ellloro.com. Properament també es podran trobar als punts d’informació del Patronat Municipal de Turisme i, durant les festes de Santa Tecla, a l’estand de les Festes.

concurs

   

Segueix-nos a les xarxes socials:

FER UN COMENTARI

Escriu el teu comentari
El teu nom

Opinió

La contrareforma

Article d'opinió de Cugat Comas

Assessora, que alguna cosa queda!

Article d'opinió de Josep Almirall