16.10.2014
Josep Torreño
El partit de la Lliga espanyola entre el Reial Madrid i el Futbol Club Barcelona tornarà a coincidir amb la celebració d’algunes diades castelleres que s’havien previst per a la tarda
[dropcap]C[/dropcap]ulers i merengues s’enfrontaran al Bernabéu a partir de les 6 del proper dissabte 25 d’octubre. Per evitar competir amb el trascendental partit les colles han hagut de modificar l’horari de moltes actuacions. No és la primera vegada que passa, just ara fa un any, coincidint en les mateixes dates, moltes colles van optar per fer canvis en els horaris de les actuacions.
Aquestes són les diades que han modificat el seu horari:
Diada de la Colla Jove de Sitges
12.30H al Cap de la Vila de Sitges. Amb Castellers de Sants, Castellers de Vilafranca i Colla Jove de Sitges
Diada dels Xiquets de Reus
A les 12.30h a la Plaça del Mercadal de Reus. Amb Al·lots de Llevant, Castellers d’Altafulla, Xiquets de Tarragona i Xiquets de Reus
Diada de l’Esperidió a Tarragona
13h al Pla de la Seu de la Catedral. Amb Nens del Vendrell, Castellers de la Vila de Gràcia, Castellers de Sant Cugat i Colla Jove de Tarragona.
Diada Festes de Sant Simó a Mataró
13h a la Plaça de Sant Simó. Amb Capgrossos de Mataró.
Diada dels Castellers de Lleida
A les 12h a la Plaça de la Paeria. Amb Bordegassos de Vilanova i Castellers de Lleida
12h a la Plaça Catalunya (Ajuntament). Amb Castellers de Viladecans i Matossers de Molins de Rei
Prèvia de la diada dels Nois de la Torre a Torredembarra
Vigília de Sant Narcís a Girona
19.30h a la Plaça de Santa Susanna. Amb Castellers de Badalona i Marrecs de Salt
Vigília de la diada dels Castellers de Sabadell
Vigília de la diada dels Castellers de Mollet
A les 19h a la plaça Prat de la Riba de Mollet. Amb Castellers de Mollet i Castellers de Montcada i Reixac




