23.11.2014
Josep Torreño
[dropcap]E[/dropcap]l Palau de la Música catalana ha estat l’escenari del nou espot nadalenc de l’Orfeó Català que ha comptat per primera vegada amb la col·laboració dels Castellers de Vilafranca. Els verds han plantat el 3de7 al mateix moment que l’Orfeó interpretava el Cant de la Senyera, una col·laboració que es podrà veure properament en la nova campanya nadalenca de l’Orfeó, anomenada ‘Et convidem a somiar’.
Al llarg d’aquest matí s’ha enregistrat el vídeo a la Sala de Concerts del Palau, que s’ha omplert pels centenars de figurants que també han col·laborat amb la campanya.
Un Palau de la Música que avui s’ha agafat de la mà amb els castells, dos Patrimonis Mundials de la Humanitat catalans units per un referent musical i cultural com és l’Orfeó Català.




