Dissabte, 19 juny 2021

La canalla, els drets de les fotografies i la comunicació interna, en el segon trimestre de la Jornada de Gestió

Aquest 2021 la jornada, que arriba a la vuitena edició, s’ha replantejat a causa a la situació actual i proposa sessions mensuals de forma telemàtica

|

- Publicitat -

La Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC) ha obert les inscripcions de la proposta formativa del segon trimestre de la VIII Jornada de bones pràctiques de gestió en el món casteller. A causa de la pandèmia de la COVID-19 la jornada s’ha reinventat aquest any 2021 i està tenint un format diferent a la realitzades fins el moment: en comptes de concentrar les xerrades i formacions en un sol dia de manera presencial, la jornada s’està desenvolupant de forma virtual una vegada al mes.

Una seixantena de persones, representant un total de 60 colles, van seguir les formacions fetes durant els mesos de gener, febrer i març, que van tractar l’optimització del temps i com fer les reunions més curtes, la gestió dels arxius de les colles i la cohesió en temps de COVID-19.

La bona acollida del programa proposat el primer trimestre, fa que s’ampliï ara amb tres sessions més pels mesos d’abril, maig i juny. En funció de com evolucioni la situació sanitària les sessions es podrien allargar durant els següents trimestres.

Dijous 15 d’abril, 20h. Casals i colònies amb la canalla
A càrrec de Joan Ibarra, English Summer, i Cesc Poch, Director General de l’Agència
Catalana de la Joventut. Informació i dubtes sobre què cal tenir en compte quan es fan
activitats no castelleres amb la canalla.

Dijous 20 de maig, 20h. Fotos de la colla sense permís: què podem fer?
A càrrec d’Enric Enrich, advocat. Copyrait – Croma.legal.
Una aproximació als drets que tenen les colles en una situació com aquesta, quina responsabilitat i deures té la persona que ha fet la foto i, sobretot, l’entitat que en fa ús.

• Dijous 17 de juny, 20h. “Jo no he rebut el mail” – Comunicació interna a la colla
A càrrec de la Fundació Pere Tarrés.
Sessió imprescindible per millorar la gestió de l’entitat: la comunicació interna,
identificar a qui s’adrecen les comunicacions, les barreres de la comunicació i eines i recursos per a millorar.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.