Diumenge, 11 maig 2025

Guillem Comas: "Als Minyons ens coneixen de sobres, saben qui som"

|

07.04.2014 10:00h

Josep Torreño

[dropcap]D[/dropcap]esprés d’una diada al Portal de l’Àngel de Barcelona excel·lent pels resultats i per la forma en què han executat els seus castells, conversem amb Guillem Comas, el nou cap de colla dels Minyons de Terrassa, que valora l’actuació amb molta normalitat “Tenim una planificació de la temporada que va seguint el seu guió. No apretem més ni menys, els assaigs ens estan portant a fer aquests castells a plaça.”  Comas va deixar clar que un dels objectius de la temporada serà sovintejar els dos castells de 9 bàsics perquè “serviran per rodar molts castellers i anar canviant peces”. De fet ja ho està aplicant en els tresos de vuit que han fet aquesta temporada  “dels quatre que portem enguany no n’hem fet cap d’igual“.

Publicitat

A Barcelona han aixecat el 2de8 amb folre més matiner de la seva història i el 3de8 sembla voler més. ¿Ja té data el primer castell de 9? “l’anem treballantvolem  fer castells segurs i amb molta confiança, serà aviat però no puc dir per quan. Quan el tinguem anirà a plaça“.


SANT FÈLIX

 

 “Els Minyons hem demostrat sempre amb castells el que som capaços de fer”

 

[dropcap]E[/dropcap]ncara no se saben les colles que participaran en la diada de Sant Fèlix a la Festa Major de Vilafranca i a ningú se li escapa que el cartell està molt disputat. Mentre no arriba cap trucada dels administradors, ¿què li passa pel cap a Guillem Comas ? “EsperarA nosaltres ens coneixen de sobres, saben qui són els Minyons, saben què podem oferir. La decisió la tenen ells i esperem que no triguin molt, des de les colles hem demanat sempre el màxim de celeritat per aquesta decisió“. Comas ja ha dit en més d’una ocasió que la temporada la planifiquen comptant amb la seva participació a Sant Fèlixi així anem treballant, per anar a màxims a tot arreu.”

Llegeix també  El Parlament aprova impulsar millores en l’assistència sanitària a les actuacions castelleres

Enguany es compliran els 30 anys de la primera participació dels Minyons de Terrassa a la diada vilafranquina i des d’aleshores sempre han comptat amb els de la camisa malva. Seria injust deixar als Minyons fora de la diada? “Jo no parlaria de justícia o injustícia. És la seva decisió. Els Minyons hem demostrat sempre amb castells el que som capaços de fer, ells valoraran i prendran la seva decisió.” apunta el cap de colla.

La temporada castellera del 2014 sembla presentar-se espectacular i a Can Minyons, òbviament, no volen quedar-se al marge.

5de9fmdt
Els Minyons van recuperar la temporada passada el 5de9 amb folre (carregat) després d’unes temporades absent.

Publicitat

Subscriu-te al canal de WhatsApp!

Segueix-nos a X

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Més notícies